Teenused

Kuidas hakkab igapäevane töö välja nägema?


Võimalused on erinevad. Väikese firma puhul võite näiteks ise maksta ära sissetulevad arved ning esitada kord kuus raamatupidajale sisse tulnud ja välja läinud arvete koopiad, ostutšekid, müügilepingud jms. Aga on võimalik ka vastupidine variant, mille korral meie tegeleme kõikide valdkondadega.

Kasutame raamatupidamisprogrammi Merit, mis on kasutajasõbralik programm nii raamatupidajale kui ka ettevõtjale. Seda on lihtne õppida ja kasutada ning tänu pilvetehnoloogiale saab soovi korral väga lihtsalt töid jagada raamatupidaja ja ettevõtja vahel.
Soovi korral kasutame Teil juba olemas olevat raamatupidamise programmi. Kogemus on mitmete programmidega - lisaks Meritile SAF, StandardBooks, Automaster.

Kuutasu teenuse eest sõltub sellest, millised ülesanded on raamatupidajal ning mis jäävad firmajuhi kanda. Hinna arvestamise aluseks on algdokumentide (arve, tšekk, leping) arv, töötajate arv ning kokkulepitud teenused.



Kuupõhine

Sobib väikesele ja keskmise suurusega ettevõttele.

Raamatupidamise tegemine kord kuus koos vajalike deklaratsioonide ja aruannete esitamisega.  
Kokkuleppel on võimalik ka jooksev raamatupidamine.

* Saate e-mailile teavitused maksude maksmise (summa suurus, tähtaeg), deklaratsioonide tähtaegade jm kohta.
* Töötajate palkade arvestused vajadusel ja kokkuleppel pangas maksete ette valmistamine.
* Tehingute ja arvete/tšekkide üle vaatamine raamatupidamise tegemisel ning vajadusel tähelepanu juhtimine kui miski ei vasta seadustele või vajab muutmist.
* Majandusaasta aruande koostamine ja esitamine kord aastas.

* Tasuta nõustamine ja konsultatsioon jooksvalt – Teie jaoks olemas kohe kui vajadus tekib.


Pikem periood

Sobib alustavale ja mikroettevõttele, kes ei ole käibemaksukohustuslane ja kus ei toimu igakuist palga maksmist.

Raamatupidamise tegemine kord kvartalis, poole aasta peale või kord aastas koos vajalike deklaratsioonide ja aruannete esitamisega.  

* Tehingute ja arvete/tšekkide üle vaatamine raamatupidamise tegemisel ning vajadusel tähelepanu juhtimine kui miski ei vasta seadustele või vajab muutmist.
* Majandusaasta aruande koostamine ja esitamine kord aastas.

* Tasuta nõustamine ja konsultatsioon jooksvalt – Teie jaoks olemas kohe kui vajadus tekib.


Mikroettevõte


kuni 10 dokumenti kuus, 1
pangakonto

40€ kuus*

Väikeettevõte 1


kuni 100 kirjet, 1 töötaja, 1
pangakonto

60€ kuus*

Väikeettevõte 2


100-150 kirjet, 1-2 töötajat,
1 pangakonto

alates 80€ kuus*

Tegutsev  ettevõte
 

üle 150 kande, 2 ja rohkem töötajat, 1+ pangakonto

alates 150€ kuus*

* Leiame mõlemale poolele sobiva lahenduse arutelude käigus, sest iga ettevõte on oma olemuselt erinev. 


Konsultatsiooniks võtke meiega ühendust:
Esimene konsultatsioon tasuta!


Email again: